Site adresimiz dizibox.tv olmuştur. Sürekli güncel adrese erişmek için dizibox.com alan adını kullanınız.

Dil SeçeneğiThe Flash 8.Sezon 19.Bölüm (Negative, Part 1)

 23 Haz 22  |   14
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Ath
altyazı çevirmeni.
Fornax
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Flash ve takımın karşısına bir zorluk çıkar. Iris zaman tutmasının sebebini öğrenir.

Yorumlar (14)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @pinarr

    yaaa işte aslınıza bi döünün….kaç sezon oldu. unuttum artık hep goy goy du…..umarım devamı gelir

    0 0
  2. @pinarr

    güzelll

    0 0
  3. @Homerabi

    Bunlar daha emekli olmamış mı yahu?

    0 0
  4. @Elandura

    Sanki Thawne kendisi değilmiş de Negative Speed Force’un avatarıymış gibi duruyor. Hani Speed Force Nora’nın negative versiyonu gibi. Ama Negative Nora’dan da bahsettiler gibi geldi. Biraz kafam karıştı orada. Thawne’ı kendisine bıraksan kötü biri olmayacak gibi duruyor.

    0 0
  5. @dizideyinceakla

    yeni kostüm yerine eski kostüm üzerindeyken çıksa daha güzel olurdu yeni kostüm bok gibi

    0 0
  6. @Tom Born

    Yazık la Barryme bunu yapmayın adam resmen Thor oldu onu kaybet bunu kaybet bence kendisini de kaybetsin dicem de onu da kaybetmişti kdfnksfms bakalım bizi neler bekliyor gideyim Iris için tütün Caitlin için de parlament yakayım

    4 0
  7. @BurakDONJUAN

    Wow, uzun zaman, gerçekten uzun zaman, baya uzun zaman, ultra mega titanic extreme amazing incredible uzun zaman sonra gerçekten mükemmel bir flash bölümü.

    1 0
  8. @eralpcetinkaya
    Spoiler içeren alan!
    yav bölüm güzeldi de Matt abiyi harcadılar ya kaç yıldır bekliyorum adamı vallahi ayıp ya bi de eski kostümüyle gelmişti ne güzel şimdi Tom bok gibi yeni kostümüyle geldi
    0 0
  9. @mamiydn

    Prime Flash Barry Allen <3 efsane bir bölümdü.

    0 0
  10. @jackalo54
    Spoiler içeren alan!
    “Somehow, Palpatine return” kinda.
    0 0
  11. @Godskyline

    Sonunda speedster sahneleri kavgaları. Beklediğimize değdi.

    Spoiler içeren alan!
    Reverse flashımız geri geldi bir kaç kaliteli bölüm görür müyüz acaba kostüm update de aldı reverse is baaaaccckk dudeee
    0 0
  12. @TheWoxoN
    Spoiler içeren alan!

    Bundan 15 bölüm önce falan Damion Joe’ya zaman taşı vermişti.O taşı ben hiç görmedim belki o taşı kullansalar bunlar yaşanmazdı

    0 0
  13. @Kullaniciadiyok
    Spoiler içeren alan!
    Canimiz İris geri dondu diziye mujde.
    0 0
    • @Kullaniciadiyok
      Spoiler içeren alan!
      Artik 2.kisimda da Reverse’den İris’i kurtarmakla gecer. Negatif kuvvetler diger kuvvetleri nereye gonderdi acaba? Caitlin donusecek mi yoksa Frost yine ayri bir bedende mi gelecek?
      0 0