Site adresimiz dizibox.tv olmuştur. Sürekli güncel adrese erişmek için dizibox.com alan adını kullanınız.

Dil SeçeneğiMs. Marvel 1.Sezon 3.Bölüm

 22 Haz 22  |   28
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (28)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Dassaqueh

    Ms Cringe

    0 0
  2. @IronHandx

    3 bölüm oldu rezalet resmen leş moon knight ardından bu gelmiş geçmiş en kötü 2 marvel projesi olmaya adaylar.

    0 -1
  3. @cool0313

    you have to come to real life…
    adamlara bak islam , hint, iran ne kadar mitoloji varsa, içini boşaltmaya and içmişler sanki, “pre islamic” ne demek…. Adem a.s. beri islam var ve bütün peygamberler bunun için var edildi.vesselam

    2 -5
    • @Bangura

      Burada çok cahil yorum gördüm de bu kadar cahilini hiç görmemiştim

      0 0
  4. @bruhmomentum

    Abi fena cringe dizi ya

    2 -1
  5. @Sykoman

    Şimdi 3 bölümü üst üste izledim, iyi güzel de Marvel filmi/dizisi izliyormuş gibi hissedemedim. Birde dini olaylar çok fazla ön plana çıkmış gibi geldi bana, hani kızın güçlerinden çok odak noktası kaymış gibi. Sanki İslam hakkında hızlandırılmış kurs gibi hissettirdi diyeyim.

    “Marvel dizisi gibi hissettirmiyor”a dönersem, öncelikle din çok ön planda, sonra dikkat dağıtan fazla şey var. Mesela orada burada çıkan yazılar, grafitiler vs. Bunu Z kuşağına göre mi çekelim düşüncesinde yapılmış artık bilemiyorum. + Bollywood müzikli dans sahneleri güzel hoş, ama dediğim gibi farklı bir havaya sokuyor.

    3 0
  6. @DenisaPaola
    Spoiler içeren alan!
    Federal pisliğin Camiye ayakkabıyla girmesi aşırı rahatsız edici bir durum’du
    Düğün sahnesi ise aşırı güzeldi bir kez daha ızlıycem dans sahnesi gerçekten çok keyifliydi
    Diğer bikezik Nanide bence oraya gıdıp onuda alıack buyuk ıhtımalle
    0 0
  7. @deniz kucukoner

    Dizi tek sezon 9 bölümlük mini dizi olacağı için konuyu yaya yaya anlatıyorlar. İSLAM ve akistan kültürünü de genişçe vermeleri bu bakımdan olumlu olmuş. Yıllarca amerikan filmlerinde çin mahalle hayatı ve kültürü anlatıldı. Müslüman gruplarında artık anlatılma zamanı gelmişti. Umarım daha çok örneklerini görürüz.

    3 -2
  8. @Kurungatalist

    Marvelın bir kesimi daha içine alma cabası, doğu kültürüne has saçma bir yerden cinlerden konuyu bağlaması, kaldı ki islamiyette cinler bu kadar ponçik varlıklar değil. İslamiyet burada anlatıldığı gibi zaten değil o kadar dindarsan düğünlerde zoptiri zoptiri oynayamazsın ve daha birçok mevzu . Bu yorumu yaptığım için belki kızanlar olacak ama burada konu bir inanca bağlı topluluğun üzerine kurulu şayet islami bir yaşamı anlatıyorsan tam anlatacaksın. Çok eğreti zorlama duruyor.

    5 -2
    • @deniz kucukoner

      Kendi kültürüne göre bildiğin şeyleri doğruymuş gibi yazamazsın. Birincisi cinler kendi aralarında birçok gruba ayrılır. Tamamı kötü demen zaten konuyu bilmediğini ortaya çıkarıyor. Cinler içinde azınlık gruplar kötüdür. İslama bu iş kültürden kültüre değişir. Her bölgede ve kültürde İslam hayat tarzı çok farklılaşmaktadır. Mesela Pakistanlılar biz Türklerin dinimizi blmediğimizi düşünürler. Bu konuda cahil görmekteler. Marvele farklı grupları kapsamaya çalışması. Birincisi bu karakterler yeni çıkarılmadı. Kökenleri ve hikayeleriyle yıllarca önce üretilmiş karakterlerdir. Marvelın Lgbt,siyahlar,latinler,uzakdoğu asyalılar ve müslümanlar bu tabi ki aynı zamanda bir pazarlama ve satış olduğu için ticaretin kuralına uygun birşey. Gniş sahaya yayılma her müşterine tipine hitab etme. Dolayısıyla ürün çeşitliği ve satışların çoğalması ve kazanç. Ben normal karşılıyorum.

      2 -1
    • @Kurungatalist

      Arkadaş senin cevabına gıyaben yazayım dedim ama yorumun altında yanıtla tiki yok. Cinler ateşten yaratılmışlardır nurdan değil nurani bir boyut olduğu cinlerin buradan kovulduğu da islamiyette yazmaz. Kurguyu yanlış kurmuşlar ne zaman yazılmış olduğunun önemi yok bir arap ya da pakistan miteolojisine binbirgece masallarına dayandırsalardı eyvallah. İslamiyet kendinden önceki pagan inanışları reddediyor. Daha önceki bölümlerde kızının dar giymesine bile ses eden bir ebeveynin daha sonra düğünde o şekil bu şekil dans etmesi kızının eller üzerinde kaldırılmasına bir erkekle dans etmesine ses çıkarmaması eğreti ha bastan açık görüşlü bir müslüman aile alt yapısı hazırlansaydı zaten eğreti durmazdı.

      1 -1
    • @DenisaPaola

      haklı haksız olduğun konular war İslamda mezhepler war ki bizde oynamazlar Pakistan Hindistan Muslumanları dızıde kı gıbı düğünlerde oynarlar Araplar misal ne oynarlar ne yuzlerı gorunur her Musluman aynı degıl yanı

      0 0
    • @Sykoman

      “Daha önceki bölümlerde kızının dar giymesine bile ses eden bir ebeveynin daha sonra düğünde o şekil bu şekil dans etmesi kızının eller üzerinde kaldırılmasına bir erkekle dans etmesine ses çıkarmaması eğreti ha bastan açık görüşlü bir Müslüman aile alt yapısı hazırlansaydı zaten eğreti durmazdı.”

      Yani kısmen katılıyorum, ama kısmen katılmıyorum. Hani kendi aralarında ne kadar katılar veya değiller bilmiyoruz, o yüzden dediğin gibi dar giysiler ile bilmediği insanların arasına gitmek ile aile içindeki bir düğünde dans etmek aynı değildir diyorum. Yani kültürel veya mezhepsel farklar vardır elbette.

      0 0
    • @deniz kucukoner

      Dar giysiler demişsin. Yine kendi kültürüne göre yorumluyorsun. Giyinmek başka bir şey. Dans etmek başka bir şey. Dans bunların kültüründe önemli bir öğedir. Kaldı ki o dans sahnesinde yerel kıyafet var. Cinlere gelelim. Evet onlar ateşten yaratıldı. Dizinin hikayesinde ise bunlar nurdan yaratılma. Bu ayrıntı enteresan olmuş. Bir önceki yorumumu diziyi bitirmeden yapmıştım. Senin tepkin cinlerin ponçik gösterilmesineydi. Bende o sahneye kadar bunları iyi sandım. Tabi işin rengi ilerleyen dakikalar değişmiş. Bu cin grubunun aslında iyi olmadığı kötü olduğu ortaya çıkıyor. Lakin bir önceki görüşümde ısrarlıyım. Cinlerde insanlar gibi bir topluluk olup bizlerden bir farkları yok. Dinler ve çeşitli kültürler onlarda da mevcut. Bir ayrıntı dünya üzerinde onlar bizi görürken biz onları çekilen perde yüzünden göremeyiz.

      0 0
    • @Kurungatalist

      Arkadaşlar size islamiyeti ben anlatmayacağım islam kendi içinde katı kuralları vardır gittiği yere göre biçim değiştirmez kişinin dinini hayatının hangi noktasına koymasına uygulamasına ithafen farklılık gösterir burada inanç değil kişi bazlıdır kural aynıdır uygulamama sana kalmıştır hiç bir mezhebinde de böyle aşırı uçlar yoktur islamiyette kadının ve erkeğin dar giyinmesi özelikle kadınların yasaktır nedeni karşı cinse albenili görünmemek. Yoksa dar giyme ama aile içinden olmayan kişiler seni kaldırsın indirsin komik bir durum. Bu nedenle çelişiyor eğreti duruyor. Burada bir pakistanlı aileden önce islami bir yaşam tarzını baz alıyor. Yoksa hintli bir aileyi ya da dini inancını çokta merkeze almamış bir topluluk olsa eyvallah herkese iyi seyirler.

      0 0
  9. @meric demir

    düğün müzikleri çok eğlenceliydi bayıldım valla.

    3 -1
  10. @aerias

    11:30 “Camiye ayakkabıyla girdiler!!!”

    4 -2
  11. @blackwings05

    merak edenler için sondaki müzik MEMBA – For Aisha (Featured in “The Sky Is Pink”)

    2 -1
  12. @zenginmeister

    yallah yallah kış kış deseydi giderlerdi

    1 0
  13. @BurakDONJUAN

    Bir Felak – Nâs okusaydı o esnada kaçarlardı. :D

    26 -1
  14. @YorgunKahraman

    sonlara yakin aksiyon oldu sonunda

    3 -1
  15. @AliEnver20

    sonlara yakın güzeldi

    2 -2
  16. @averagediziboxenjoyer

    güzel bölümdü

    3 -3
  17. @sorgh_um

    13:24
    2022 yılındayız cidden KİM “panpa” gibi dönemsel bi kelimeyi kullanır ki? 2010’da mıyız?

    4 -5
    • @xpugur

      neden panqa ? niye dert ettin?

      6 -3
    • @madoya

      Ben “Pampiş” beklerdim altyazıda (:

      0 0
  18. @yeqqa

    Sure falan okusa ya

    3 -3