Fragmanı izle Gangs of London

Gangs of London, bir suç örgütünün başında yer alan Finn Wallace’ın suikasta uğraması sonucunda Londra çeteleri arasında bozulan dengeleri konu alıyor. Çeteler arasındaki barışın pamuk ipliğine bağlı dönemde bu suikast olayının gerçekleşmesi ve Finn’ın oğlu Sean Wallace’ın intikam için olaylara dâhil olması, işleri karmaşık bir noktaya sürüklüyor.

Yorumlar (122)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @AteMate

    Bu dizi, benim için , Sean Wallace’ı canlandıran gerizekalı herifin başarısız oyunculuğu sebebiyle izlenebilir olmaktan çıktı.

    0 0
  2. @kanatsizmeleeek

    Barbar Conan da bile bu kadar kan görmedim yaf

    0 0
  3. @Dizginsiz

    Gelmiş gönlümün efendisi

    0 0
  4. @ThePatronizer

    bu tam bır Uuh Beybi
    koy efsanelerin arasına

    1 0
  5. @imbat

    Çok iyi başladı,aynı kalitede ilerleyemedi maalesef

    1 0
  6. @Leonidas47

    İzlenmeli

    0 0
  7. @ThePatronizer

    2.sezonu bekliyorun

    1 0
  8. @ismetto

    Dizi akıcı ve heyecanlı, game of thrones taktiği yapıyorlar.. İlk sezon sonunda gördük Ned Stark taktiği ile her an herkes ölebilir hissiyatını verip, her an yeni oyuncularda dahil olabilir muhabbeti.. Günümüzde, ilerlemiş teknolojide, insanlar bu kadar seri kafasına göre adam öldürebilir mi? Tartışılır… Bence 10/7, Şimdi şurda şu oldu, burda bu oldu sidik yarıştıramam lakin bazı saçma noktalarda var dizide.. Emeğinize sağlık..

    1 0
  9. @DiziHastasi38

    Muhteşem ötesi bi dizi olmuş, tereddüt etmeden başlayın, hele 1×4 efsane

    0 0
  10. @gassay66

    2.sezon olmayacakmı acaba?

    0 0
    • @chris82

      Eylulde baslıyor

      0 0
  11. @Mertkskn

    Bir mafya dizisi ne kadar güzel yapılabilecekse okdr güzel yapılmış

    1 -1
  12. @Travolta6

    Mükemmel.. Mafya dediğin de böyle olmalı aq.. Bizim zırcik mafyaciklar izlese de birşeyler öğrense, İnstagramdan birbirlerine, 15 yaşındaki ergenler gibi laf sokma aptallığı ni bırakırlar belki yavşaklar

    1 -1
  13. @xysubskyline

    Kürdistan propagandası yapan dizi istiyorsanız buyrun izleyin . Ne kadar pkklı pc varsa alayının ……. Bu dizi benim için bitmiştir . İzlemeye gerek yok .

    7 -9
  14. @desiree

    Türkiye Cumhuriyetin’de Kü….tan diye bir yer yoktur. Dizi güzeldi o ana kadar.

    7 -3
  15. @moguzhan

    BU MUDUR.? EVET BUDUR…

    0 -3
  16. @Travolta6

    Muhteşem

    0 -2
  17. @Mutu19101

    Londra da 6 ay öğrenci olarak yaşadım.
    Bu dizinin yeri bende ayrıdır gerçekten çok iyi yansıtmışlar diziye olayları karakterleri.
    Keşke hiç bitmese dedim.
    Gangs Of London !

    0 -4
  18. @Dizginsiz

    Dizi tam anlamıyla efsane bir dizi,hayatı boyunca bu vatana hiçbirşey katmamış,sosyal medyada bordobereli gibi davrananlara kesinlikle aldırış etmeyin,çok şey kaçırırsınız yoksa,dizide spoiler vermeden bazı sistemlerin nasıl işledigini anlatıyor,fakat 1 kadın tek başına savaş alanında 3 4 tane TÜRK askerini öldürüyor diye ingilizler TÜRK’leri aşşagılıyor len diye dolaşıyor bizim bordo klavyeliler,bu yorumu yapanların bakış açısı çok dar,asıl olayı göremicek kadar düşük IQ’dalar halen 1500 lü yıllardayız ve dünyayı bizim yönettigimizi fln sanıyorlar

    1 -2
  19. @xxxyyy

    Konu güzel ama yönetmen çok kötü! Pahalı sahnelerden kaçınılmış, oyunculuklar çok yavan, sahneler çok ucuz….. Bizdeki “Çukur” dizisi saçmalıkları bu dizide de bolcana var… Çok kaliteli bir dizi beklentiniz yoksa izlenebilir.

    1 -9
    • @Dizginsiz

      Bu dizideki aksiyon sahnelerini bir çok sinema filminde bile göremiyorken nasıl olduda böyle bir yorum yapabildin anlamış degilim açıkçası,yada başka dizi fln izleyip yanlışlıkla burayamı yorum yapıyorsun?

      9 -1
  20. @Korn

    izlediğim en iyi mafya dizilerinden sadece sezon finali sanki beklentiyi bir tık karşılamadı.

    2 0
  21. @batuhank.x7

    2. sezon ???

    0 0
  22. @sempterman

    Arkadaşlar, dizi yorumları benim için gerçekten çok önemli . Özellikle ayrıntılı ve konuyu kendi bakış açısından anlatan kaliteli yorumlar. Ama bundan daha önemli olan bir konuda dizide yaratılmak istenen algı içerinde benim için çok hassas olan bazı değerlere bakış açısı. Irkçı yada Faşizan değilim. Dizi 10/10 puana da sahip olabilir. Ama benim değerlerimi aşağıladığını düşündüğüm an puanın herhangi bir değeri yoktur. İzlemek zorunda değilim, siz de izlemediğiniz de emin olun çok şey kaybetmezsiniz. İngilizlerin cetvelle sınır çizdiği bir dünya artık yok. Kendi kendilerine bir takım bölgelere isim vermelerini de sadece dizilerde yaparak egolarını tatmin etsinler.

    2 -2
    • @Dizginsiz

      Aynen şuanda Amerika,Rusya,Çin çiziyor o haritaları,TÜRK dizilerinde millet yengesine,baldızına fln atlıyor git onları izle sen,ve diziyi tam dikkatli izleyememişsin,bir çok şeyide bu sebeple yanlış anlamışsın!

      1 -2
  23. @Taylan D.

    Yorumlar 32.Gün gibi sizi yanıltmasın. Dizi güzel açıp izleyin pişman olmazsınız, tabi bunun bir kurgu üzerine kurulu olduğunun farkında olarak.

    0 0
  24. @pozitif

    kalite… kesinlikle izleyin… fakat son sahne sanki olmamış… yeni sezonu bekliyorum.

    0 0
  25. @keremsarrafyan

    Ben bir senaryonun bir dizide bu kadar kaliteli şekilde işlenebileceeğini tahmin bile etmezdim.

    0 0
  26. @YorumYok

    Dizi gayet güzel, hiçbir şey anlamasan bile aksiyon sahneleri için yine izlenir.Gelelim bilmem kaçınca bölümde bıraktım yok efendim İngilizlerin seni aşağılamasını izlemek istiyorsan izle, yahu aptalca yorumlara bakarak cidden bu diziyi es geçmeyin derim, boş milliyetçilikten-ki bir insan izlediği dizi üzerinden bile bunu neden ortaya çıkarır anlamış değilim-başka bir şey değil, dizide kürdistan, Türk askerinin barbar olarak gösterilmesi, ya da tek bir kişinin bizim komandoları alt etmesi gibi dizinin ”dizi” olduğunu gösteren aptalca detaylar mevcut evet fakat bunu böyle aman efendim Türkleri nasıl göstermişsin bilmem ne diyip boş milliyetçilik kasmak yerine bakın bakalım düzen nasıl işliyor diziye bok atıp kızacağınıza bakın bakalım o tek başına Türk askerlerini alt eden nasılda Avrupa da senin kültürünü(döner kebap salonu vs) kullanarak bu kültürü paravanı haline getirerek bu örgütleri fonluyor para aktarıyor ya da daha ötesi bu aktarım kimin kontrolünde ipleri aslında kimin elinde sistemde başka hangi aktörler nasıl rol oynuyor vs dizi de bunlarda güzel aktarılıyor demem o ki arkadaşlar, kızmak küsmek yerine bir şeyler kapmaya çalışmak inanın ki daha yararlı olacaktır.

    3 -1
  27. @cihanuruc

    yeni sezon gelsede izlesek :D

    0 0
  28. @tezelsezar

    yeni sezon ne zaman gelecek bilen var mı

    0 0
  29. @Haluuk

    Dizideki Kürdistan sempatizanlığı çok kötü yansıtılmış iyi ilerlemesine rağmen sırf bu yüzden 3.bölümde bırakıyorum.

    2 -7
  30. @huntelar

    türkiye cumhuriyeti evladıysan aşağılık ingilizlerin bizi aşağılamsını izlemek istemiyorsan kesinlikle İZLEME

    7 -5
    • @Dizginsiz

      Aynen arkadaşlar bunun gibi düşünenler izlemesin,açıp birinin yengesine baldızına fln atladıgı TÜRK dizisi izleyin

      4 -3
  31. @sokrat

    Dizi gerçekten puanını fazlasıyla hakediyor. boyle kaliteli diziler çok az. 2. sezon umarım tez zamanda gelir.

    0 -1
  32. @carpe_diem.haa

    Gareth Evans`tan kötü bir senaryo çıkamazdı zaten. mükemmel dizi

    0 -2
  33. @erkiman

    Merhaba dizi öncelikle süper devamı ne zaman gelecek.Sabırsızlıkla bekliyorum.

    1 -1
  34. @canoglu1453

    güzel bi diziye benziyo kurgu falan ama bizim askerimizi tek bir bin tane pkk orospusu bi araya gelse öyle kolay öldüremez…Bide TÜRKİYE CUMHURİYET in de kürdistan diye bi yer yoktur hayali kürdistan olanın sonu mekanı kabristan olur…

    13 -3
    • @Dizginsiz
      Spoiler içeren alan!
      Dostum dizi bu ayrıca diziyi dikkatli izlediysen,orda pkk lılara pusu atıp tüm pkk lıları yok ediyor orda TÜRK askerleri,ingiliz dizisinden gidipte TÜRK askerini övmesini beklemek biraz saçma olur,bizim dizi yaptıgımızı düşün dizide ingiliz askerlerinin fln kahraman gibi göstermemizimi beklersin,dizi ayrıca pkk nın nasılda uyuşturucudan fonlandıgını açık bir şekilde gösteriyor
      0 0
  35. @canoglu1453

    güzel dizi bu arada çeviri için teşekkürler

    Spoiler içeren alan!
    elliot a çok şaşırdım vay be ama o edd de var bi iş
    0 0