Site adresimiz dizibox.tv olmuştur. Sürekli güncel adrese erişmek için dizibox.com alan adını kullanınız.
Fragmanı izle Erşan Kuneri

Erotik filmlerin unutulmaz yönetmeni, yapımcısı ve oyuncusu Erşan Kuneri, farklı film türlerini denemek ve pornocu yaftasından kurtulmak için kolları sıvar.

Yorumlar (32)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @cagrier

    İleri sardırarak izledimciler koşturmuş hemen yorum yazıp sanal tatminini sağlamak için.
    Dizi aşırı iyi değil ama buna gülmedim diyen tayfa oturup güldür güldür’e yarılarak gülüp paylaşım yapıyordur. Adamın derdi zaten mükemmel bir şey yapmak değil kendi keyfi için istediği türde şeyler çekmeye devam ediyor ve bir stand-up gösterisindeki keyfi alma hevesiyle bu yapımları izleyenler gülmediğini, berbat olduğunu vs anlatıp duruyor.
    Çekimler, sahneler, senaryo hepsi Tr seviyesi için üst düzey ve izlerken sadece gülmek için değil keyif almak için izlediğinizde almanız gerekeni alıyorsunuz.

    0 -2
  2. @ruhibey2020

    altyazılı yok mu

    1 0
  3. @tarkzz

    şimdi bu tarz bi diziye dizinin tarzından bi yorum yapacam, uygunsuz diye ya yorumu silecek admin abi, yada **** koyacak.
    ahanda yapıyom yorumu:
    mktri moktan bi dizi olmuş..
    yoksa dizi biraz elit olsaydı ve yine kötü olsaydı. o zaman “dizi kötü olmuş” diyebilirdik.

    1 -3
  4. @brs88

    Cem Yılmaz a niye bu kadar yükleniyorsunuz ? Buğdayı ürettiniz sanki de yeni bir Cem Yılmazlar mı doldu taştı ? Kaç tane Cem Yılmaz var ? Cem emekli olsun… Niye kardeşim ? Hollywood starlarının dizi filmlerini ağzınızın suyu aka aka izliyorsunuz. O starların İMDB puanları hep8 ve üstü mü sanki ? ama biriniz çıkıp ta onlar için emekli ol artık demiyorsunuz.. Saygıyı öğrenin.. Kültür emperyalizmine maruz kala kala ne hale geldiniz. Tıpkı bir kafenin ismi Türkçe olunca gitmemeniz, hor görmeniz, ama starbucks b.. nu afiyetle yiyip içmeniz gibi… Cem ‘e laf söylemeyin… Önce onun 10 da 1 i kadar kadar olun ondan sonra… Ülkenin hali ,yaşadığı toplum sanatçıyı etkiler.. Az mı güldürüyor, o zaman dön de ülkene bak… Çok güllük gülistanlık mı diye !!!!!!!!!!!!!

    3 -3
    • @Marcus Antanios

      Niye yüklenelim?
      Kötü olmuş bir şeye kötü olmuş diyoruz diğer dizlere bak kötüyse yine aynı şeyler oluyor yorumlarda. çekimler kostümler falan kaliteli arada güzel yerlerde var ama espriler çok ucuz ve kötü.
      Peki sen niye kendi malınmış gibi bu kadar savunuyorsun? sen de onu söyle

      3 -3
    • @brs88

      Yukarıda belirttim.. Anlamak da ne var ? Yanlış mı söyledim.. Ya da dizi süper mi diyerek savundum ???? Dizi benim malım değil…Siz niye bu kadar yükleniyorsunuz ? Ana tema Cem Yılmaz. Dizi değil.. Yorumlara bak…Genele yazdım… Niye üstüne alındın :) Deme ki doğru söylemişim…Ben de Cem hakkında yorum yapanları eleştirdim…O adamın oynadığı telsim reklamlarını hatırlıyor musun ? Kaç kişi öyle reklamda oyunculuk çıkarabilir… Öncelikle rtük ü ve sanatçıyı yok sayıp köreltenleri eleştir… Türkiye den niye iyi dizi çıkamıyor diye.. Kısıtlı imkanlarla bir şeyler yapmaya çalışıyorlar…

      0 0
  5. @nioxoin

    Farklı birşey denemişler, olmamış, belaltı 2000lerde komikti, şuan değil, mazide kalma Cem, çağa ayak uydur :)

    3 -3
  6. @Psikolog7

    Kesinlikle kaliteli ve güzel bir dizi . Evet bazı yerler de gereksiz diyaloglar , küfürler vs kullanılmış ve bu durum zaman zaman sıkıyor fakat genel olarak keyif aldığım güzel bir yapımdı diyebilirim. Küfür olması normal zaten karakteri tanıyoruz yani sonuçta başka birşey beklemek ilginç olurdu. Dizide Ersannin çektiği filmleri direkt olarak görmemiz de farklı bir bakış açısı ve yöntem ama güzel . Kötü mal Erman kooperatif kemal aslında hepsi gayet iyiydi . Süper kahraman konulu Erman mesela çok komikti bence. Bide şunu anlamak zor Cem yilmaz bitmiş emekli olsun sen film çekme diye yorum yazmış adam ulan sanane be ? Begenmiyorsun tamam da çekip çekmemesinden sanane ? Adamın senin gibi begenemeyenler olduğu kadar beğenen de var ak. Biz istiyoruz sen izleme ozaman ? Bir bu tip insan türedi son zamanlar da. Film dizi çekmesin. Gitsin emekli olsun diyor. Hangi kafayla ve hangi haddi kendinde buluyorsa artık.

    3 -4
  7. @MEGATURK

    Yorumum neden silindi? olumlu yorum yapmak yasak mı? herkese olumsuz yapıyor sorun olmuyor? sonuçta haklı bir yorum yaptık . Ne yani? kendi fikrim bu . Sonuçta bir aksiyon filminde neden çok silah var çatışma var demezsin demi? veya romantik , aşk türünde vs filminde dizisinde neden aşk sahneleri romantik sahneler veya diyaloglar çokça var demezsin demi? e erotik film yapımcısı oyuncusunun hayatı çevresi arkadaşları ve çektiği filmleri konu edinen dizide bel altı , küfür argo cinsellik olması kadar doğal ne var? yani küfür var bel altı var diye yakınmak saçmalık . Onun dışında tabiki beğenmeyebilirsiniz , size göre kötü olabilir sıkıcı olabilir ama çok fazla küfür var bel altı var demek saçmalık.

    2 -7
  8. @Dragon Fighter

    Merakım gitsin diye ileri sardırarak izledim. Berbat gerçekten. Zaman kaybı. 12-13 yaşındaki veledler belki beğenir ama espiri sıfır. Küfür ve argo üzerinden gitmiş.

    3 -4
  9. @mayvey

    iğrenç bir film bitmiş cem yılmaz artık emekli olsun

    6 -5
  10. @beyazyelkenli ?

    kesinlikle berbattı. birinci bölümü bile bitiremedim. o eski incelikli ve zekice espriler nerde, bundaki iğrençlikler nerde… bir zamanlar “cem yılmaz karşımda konuşmadan otursun gülerim” derdim, o cem yılmaz gitmiş yerine androidi gelmiş.

    7 -4
  11. @MEGATURK

    Bide yoruma gelmişler çok küfür var diyenler :D abi adam porn+u zzaten? dizide ne bekliyorsunuz ilahi çalsın? veya nihat hatip. konuk oyuncu olarak mı gelseydi? :D Bu adamın hayatında ve çevresinde bolca küfür ve bel altı olması gayet doğal . Beğenmeyen izlemesin abicim . Türkiyenin en kaliyeli ve en üst düzey proje üreten adamlarından birisi . İsteseniz de istemeseniz de bu böyle . Dizi bazı sahneleri beğenmesem de genel olarak bence gayet iyyiydi . Kooperatif kemal , erman, kötü mal felan süperdi gerçekten… En beğendiklerim bunlar . 2.sezonu da gelecek zaten .

    2 -5
  12. @jin-woo

    benim için vakit kaybıydı açıkçası….

    6 -3
  13. @cihancemal

    Hem Yeşilçam’la dalga geçeyim hem de Yeşilçam sayesinde para kazanayım tarzı ucuz bir proje olmuş. Küfür ve argo kullanarak diziyi satmaya çalışmışlar. Oyunculara üzüldüm. Cem Yılmaz karakteri hariç oyuncuların hatırına 5/10

    4 -3
  14. @gaspgacci

    Instagram’da yapılan bazı kesitlerden dolayı izledim.
    Genel olarak leş, eski ince espiriler yok. Küfür üstünden yürünmüş hep.
    Zaman kaybı izlemeyin bence!

    7 -3
  15. @bugra1954

    berbat

    8 -4
  16. @Marcus Antanios

    Genel olarak sıkıcı bazı yerler güldürüyor.
    Çok klişe var halk arasında kullanılan espriler ‘aile var terbiyeli ol Ya**ağım’ gibi şeyleri tekrar bize satıyor.
    Sekretere çayını verirken hangi esprinin geleceğini anlıyorsun hemen ‘sekreterini si… çayını kendi alır’ bayıyor böyle şeyler artık.
    Küfürle güldürmeye çalışıyor nazlının küfredişi güldürdü o ayrı.
    bir güldürüyor bir bayıyor öyle gidiyor.
    Nazlı karakteri komik olmuş adamın oynadığı karakterler hep komik oluyor zaten.
    3 bölüm izledim pek devam edesim yok, izleyecek bir şey bulamazsam devam ederim.

    3 -2
  17. @jesuscarabelas

    Recep İvedik kitlesi toplaşır buralara. Kaçalım

    4 -2
  18. @javmkotp

    İyi, güzel, hoş ama çok bayat diyalog var ve bir çok sahneyi fazlasıyla uzatmışlar. :c
    Özellikle ilk bölümdeki şive yerleri ve aşırı amünüküyüm sıkıcı olmuş

    1 -1
  19. @dellroy

    Bu Cem Yılmaz önümde sıçsa osuruğuna bile gülerim dediğim bir sanatçı valla ne niyeyim büyük konuşmamak gerekirmiş :(

    3 -3
  20. @Marcus Antanios

    Bir kaç güne kalkar acele edin :P

    0 -1
  21. @cemagar

    imdb notları düşük,izlemeye değmez sanırım,zaten cem yılmaz ın filmleri iyi değildir(hatta son stand up ı da çok kötüydü),The Deuce dizisinden ilham almış sanırım,o dizi çok kaliteliydi,ayrıca tabii o tarz bir diziyi Turkiye de çekemezsin,bizde işte işi hep komediye vurursun,tepki çekmesin diye..o yüzden yerli yapımlara pek bulaşmamak lazım..

    5 -9
  22. @outlawyer

    Klasik bir Cem Yılmaz yapımı. Filmlerinden bfarklı bir ortam beklemeyin. Aynı espri tarzı ile keyifli vakit geçirten bir yapım . Film olacak bir senaryo Netflix için biraz sündürülüp 8 bölümlük dizi olduğu için ben biraz ileri alarak seyrettim . 7/10

    0 -2
  23. @Agathusian

    Gayet eğlenceli, kaliteli espri ve göndermeleri olan, her şeyden öte yapılması cesaret isteyen çok güzel bir iş. Kesinlikle kahkaha atarak izleyebileceğiz bir 8 bölüm.

    6 -7
  24. @dellroy

    Cem Yılmaz çok hassas bu konularda …Halbuki sezonu satmışsın almışsın paranı sanane

    0 -2
  25. @SirdasGrs

    Netflixte telif mi olur saçma türk yapımları

    0 0
  26. @baba31

    nerde bölümler

    0 0
  27. @lichazalin

    1. bölümü yüklediniz sonra hemen kaldırdınız. telif mi yedi acaba ?

    2 0
  28. @tugcella

    bölümler ne zaman yüklenecek acaba ?

    0 0
  29. @greenhouse

    her bölüm farklı bir konu mu içerecek …

    0 0
    • @rawkush

      Evet ama bağlantısı var yine sırayla gidiniz

      1 0