Site adresimiz dizibox.tv olmuştur. Sürekli güncel adrese erişmek için dizibox.com alan adını kullanınız.

Dil SeçeneğiBlack Sails 2.Sezon 10.Bölüm Sezon Finali (XVIII.)

 29 Mar 15  |   54
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (54)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @GURAY73

    sezon finali böyle olur bütün oyuncular rolunun hakkını vermış ortaya bır şaheser çıkmış

    0 0
  2. @izleyecekdizibulmaliyim

    Max, senin kadar seksi bir kadın görmedim. Rihanna falan halt etmiş yanında. Urca altınları ayağına paspas olsun yavrum :D

    0 -1
  3. @Liutenant Flint
    Spoiler içeren alan!

    Dizinin ilk bölümünden son bölümüne kadar ölmesini dilediğim 2 kişi vardı birincisi herkese ihanet etmeyi adet yerine getirmiş Elanor ..rospusu ikincisi de sesiyle,aksanıyla kısacası herşeyi ile gıcık olduğum,yakınımda olsa çıplak elle boğacağım fahişe Max. Bunun dışında Kaptan Vane ve Flint’in yerinde ben de olsaydım Charlestown’u yerle bir eder, kadın,çoluk,çocuk demeden herkesi kılıçtan geçirir ve top atışıyla komple haritadan silerdim. Neyse gayet mutlu oldum şerefsiz Charlestown halkı ölünce :)

    1 -4
  4. @thezeusun

    MÜKEMMEL BİR DİZİDEN MÜKEMMEL BİR SEZON FİNALİ

    1 0
  5. @Firebox

    Aşkım Max, hepsi senin olsun….

    2 0
  6. @dogukan09

    Süper

    0 0
  7. @recaik7

    effsaaneee…….

    0 0
  8. @Rileyjon

    Nefessiz izlediğim bir bölümdü mükemmel bir sezon finali:)

    0 0
  9. @Minyan

    En güzel bölümdü Vane reis yolunu bulur burdan

    1 0
  10. @SUCUKRALI

    abi ÇILDIRIYORUMMMMMMMMMMMMMMM

    3 0
  11. @ugurblgn

    Kaptan SİLVER GELİYOR!!

    2 0
  12. @sirius29

    vay canına dedirtecek bir sezon finali. emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

    0 0
  13. @samsunlu

    İntikamım çok acı olacak.

    1 0
  14. @Samostrel

    şu max i artık çıkıp biri öldürsün bıktım şu karıdan

    1 -2
  15. @kominist

    sunu solemek gerek bi kıçı kırık tayfa flintin ve vaynin gazabından nasıl kaççak acaba adamlar koskoca adayı bombaardımana tuttu ve sılverda artık tayfaya sadık kalcanı gosterdiğine gore o fahişe ve kıçı kırık kaptan ve tayfasına neler yapcağını 4 gozle beklıyom ve flıntın içinde yatan canavarı uyandırdığınız ıçın mınnettarım :D

    1 0
  16. Lelouch
    Spoiler içeren alan!
    Spoiler spoiler Charles Vane ile Flint reis yedirmezler o altınları onlara
    0 0
  17. diren anarche

    3. sezonu heyecanla bekleyecem harika 1 sezon finali

    0 0
  18. süleyman

    bu bölüme başlamadan önce yorumlara bakaıyım dedim dizi tarihinin en iyi bölümü yorumu heyvanladırdı beni harbiden en iyisi denir bu bölüme fenna

    0 0
  19. @ayseozturk

    bu bölümmm süper

    0 0
  20. @El Gringo

    Açık ve net dizi tarihinin en iyi bölümlerinden biriydi.

    0 0
  21. @johnnydrama

    tek cümleyle özetlersek game of thrones’u yemiş bitirmiş bölümdür. dönem dizilerinin best of’u olmuştur.

    0 0
  22. B.B

    tek kelimeyle harikaydı

    0 0
  23. @precious_one
    Spoiler içeren alan!
    güzel bi sezon finali oldu yalnız vane hakkında bi malumat vermediler sonda acaba şimdi de elanor u kurtarmaya mı gitti :D adamım zaten gemiyi de alamadı.birde ben flint vane ilişkisini spartacus ve crixus a benzetiyorum ama tek bi farkla burda crixus u seviyorum.belirtmek istedim.
    0 0
  24. pompacI

    spartacus dan sonra tüylerim diken diken olan bi bölüm izlememiştim yeahhhh

    0 0
  25. Can SKMN

    efsane bölüm efsane final 3.sezon baya kanlı olacak belli.

    0 0
  26. İZCİ

    ıste budur ya fılm dedıgın harıka

    0 -1
  27. Muhteşem bölüm, muhteşem final…
    Gelecek sezonu merak ve heyecan ile beklemek için yeterli.
    Herkese teşekkürler.

    0 0
  28. @Ceylaner

    Final gibi final. Tşk.

    0 0
  29. zagorht

    Arkadaş adamlar dizi yapıyorlar 1 yıl bekliyoruz.
    Bizimkiler bir dizi yapıyorlar sonraki bölümünü merak etmiyorum. Müthiş bir final.

    0 0
  30. Rahim Sevcen

    Teşekkürler

    0 0
  31. @collybali

    dehşet-ül vahşet…yeniden mi izlesem diye düşünüyorum tüm bölümleri :)

    0 0
  32. @Black Packey

    Öyle bayıldım ki bu finale yorum yapmak istedim sonrada kayıt oldum dolayısıyla ustunede genel olarak kullandığım kullanıcı ismime black ekledim.Muhteşemdi favori dizim kesinlikle ancak Kaptan Flintle John un konusmasını tam olarak kavrayamadım Flint ınandımı hikayeye yoksa iğnelemelimi konustu anlamadım. :(

    0 0
  33. Emre Şahin

    Çanakkale geçilmezi herkes yapmayı beceremez ! :))

    0 0
  34. @hknahkn

    guzel bolumdu ama max e gıcık olmaya basladım yaaa emegınıze saglık

    0 -1
  35. Ugur

    helal simdi gelecek sezon nasıl beklenir game of thrones baslıcak izlemeyen varsa game of thrones dan devam etsin ikiside favori dizilerim

    0 0